مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به اينكه استانداری محل الفت تمام رسانه هاست، گفت: طرح امتیازدهی به سایت های خبری بررسی می شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد "داود پاك طينت" در مصاحبه با پايگاه خبري بافق ، اظهار داشت: شناسنامه دار شدن و رتبه بندی سایت های خبری استان قابل پیگیری است، تا از مزایای قانونی بهره مند شده و بدانند که زیر ذره بین هستند.
وي در ارتباط با سیاستهاي کاری مسئولیت جدید خود، بیان کرد: بنده به سه بخش رسانه ها، روابط عمومی ها و مسائل درون سازمانی نگاه ویژه ای داشته و خواهم داشت.
پاك طينت افزود: سعی می کنم استانداری محل الفت تمام رسانه ها باشد و با صداقت و امانت ناقل صحبت ها به استاندار يزد باشم.
وی با اشاره به اينكه در حوزه رسانه، تلاش می کنم که استانداری محلی برای انس و الفت تمامی رسانه ها باشد، اظهار داشت: شاید بعضا بنا به دلایلی دلخوری هایی بین برخی از رسانه ها و روابط عمومی پیش آمده باشد که انشاالله سعی می کنم دید خود را باز کرده و همه را در حالت برابر ببینم تا همه برای حضور در استانداری احساس امنیت فکری داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در خصوص بحث درون سازمانی خاطر نشان ساخت: تلاش مان این است که برای تمام نظرات همکاران محترم یک گوش شنوا باشیم.
وي با اشاره به اينكه استانداری یک دستگاه حاکمیتی است و مسلما گرایش های سیاسی مختلفی در آن وجود دارد و همه حق دارند که حرف شان را در چارچوب قانون بیان کنند، گفت: ما هم تلاش می کنیم با صداقت و امانت، ناقل صحبت ها به استاندار باشیم و فضایي بانشاط همراه با روح معنوی را در استانداری یزد حاکم کنیم.
اجرای سند راهبردی روابط عمومی ها دو مشکل دارد
پاک طینت در ادامه اظهار داشت: در بُعد روابط عمومی ها، خوشبختانه سند راهبردی روابط عمومی ها توسط عزیزانی که قبلا در این مسند بودند، تصویب شده که جای قدردانی دارد.
وي افزود: وظیفه ماست که تلاش کنیم این سند را به اجرا درآوریم كه البته برای اجرایی شدن دو مشکل سر راه دارد. اين مقام مسئول ادامه داد: یکی از مشكلات، بحث بودجه است که تلاش داریم با توجه به ابقا معاونت برنامه ریزی استانداری، جلساتی با ایشان داشته باشیم تا انشاالله بتوانیم منابع مالی سند راهبردي را تامین کنیم.
وي ادامه داد: دومین مشکل هم به خود روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان ها بر می گردد كه متاسفانه شکاف آگاهی بین روابط عمومی ها وجود دارد.
برخی از روابط عمومی ها در وادی خدمات مانده اند
مدير كل روابط عمومي استانداري گفت: اگر ۳ مرحله خدمات، دانش و علم را برای مدیران روابط عمومی در نظر بگیریم، با همه احترامی که برای زحمات این عزیزان قائل هستم، اما متاسفانه هستند برخی افراد که هنوز در وادی خدمات مانده اند و دارند “در جا” می زنند.
وی افزود: البته خوشبختانه روابط عمومی هایی داریم که در حال طی کردن مرحله دانش هستند و نگاهی هم به روابط عمومی علمی دارند، در کل این شکاف آگاهی، یکی از دغدغه های ما برای اجرای سند می باشد.
سند راهبردی روابط عمومی ها سال آینده اجرا می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اظهار داشت: طی جلساتی که در آینده با تیم تنظیم کننده این سند و کارشناسان مختلف خواهیم داشت، راهکارهای رفع این شکاف آگاهی و عملی کردن سند راهبردی را بررسی خواهیم کرد و مشروط بر اینکه منابع مالی تامین شود، سند راهبردی روابط عمومی ها در سال آینده در سراسر استان یزد اجرایی می شود.
پاک طینت در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ماهیانه روابط عمومی ها نيز اظهار داشت: این نشست ها طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت با این تفاوت که آن سبقه علمی بودن، بصورت جدی در جلسات پیگیری می شود.
این مقام مسئول در ارتباط با پیشنهاد خبرنگار بافق نیوز مبنی بر امتیازدهی به سایت های خبری شهرستان ها، برای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن ها، گفت: پیشنهاد شما قابل بررسی است، بايد در نشستی با مسئولان ارشاد اسلامی آن را مطرح کرد تا انشاالله با تنظیم یک آئین نامه، هم سایت ها شناسنامه دار و رتبه بندی شوند، هم از یک سری مزایای قانونی بهره ببرند و هم بدانند که زیر ذره بین هستند و باید پاسخگو باشند.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
یکشنبه 24,نوامبر,2024